Category

Journalist

Category

În urma informațiilor despre pretențiile materiale ale numitului Luca Romulus, autoproclamat președinte al PNȚCD Cluj, împotriva Ziarului Făclia, pentru o așa-zisă „bătaie de joc” la adresa inițiativei de montare a busturilor lui Iuliu Maniu și Ion Rațiu, facem următoarele precizări:

Domnul Romulus Luca este liderul județean al unui grup țărănesc avându-l ca lider național pe Marian Petre Miluț, fost președinte și fost membru PNȚCD. Domnul Romulus Luca nu are calitatea de președinte al PNȚCD Cluj, această funcție fiind ocupată de domnul Ioan Feraru.

Pretențiile materiale de 20.000 de lei nu sunt justificate în niciun fel, articolul incriminat fiind o analiză corectă a materialului oferit de Romulus Luca.

Somarea ziarului de către Romulus Luca de a interzice publicarea oricăror poziții ale subsemnatului sub pretextul că aș fi fost exclus din partid, nu este altceva decât o încercare de intervenție brutală în politica editorială a ziarului, menită să restrângă libertatea presei.

Suntem solidari cu Adriana Stupar și îi suntem alături pentru demascarea publică a unor astfel de presiuni, la care este supusă presa, și solicităm tuturor canalelor de mass-media să expună astfel de practici, pentru a proteja presa de influențe nocive și pentru a contribui, în consecință, la apărarea rolului presei în societate, acela de apărare a democrației și garantarea libertății de exprimare. Solicităm tuturor jurnaliştilor de bună credinţă să-şi exprime solidaritatea cu Ziarul Făclia pentru expunerea presiunilor la care a fost supus. Considerăm sesizarea emisă de domnul Luca Romulus drept un martiriu cinic și nemeritat, având ca destinatar o reprezentantă a sexului frumos care a reflectat corect realitatea.

Pentru abateri de la valorile și principiile PNȚCD, prin încercarea de a face presiune asupra presei și de a-i restrânge libertatea, vom cere excluderea numitului Luca Romulus din PNȚCD.

Distribuie / Salvează

Comentariu

446 vizualizări

subiect

Adriana Stupar

Făclia Cluj

Marian Miluţ

PNȚCD

presa

Romulus Luca

solidaritate

Anonim

ce vremuri……

Publicat de nukkupop (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 17:28

Vrăjmășia dintre frați a devenit astăzi un mijloc de a ieși în evidență, nu știu când se vor termina disputele, care nu sunt de folos nimănui, și când vor trece la treabă. Jocul politic dintre membrii aceluiași partid trebuie să înceteze. Suntem într-o situație în care ne jucăm de-a munca, trudim suferințele strămoșilor noștri, care s-au sacrificat pentru binele nostru, pentru a ajunge la un consens, acest joc nu duce nicăieri, dimpotrivă are repercusiuni asupra societății, care se așteaptă ca membrii pnțcd sa fie un exemplu demn de urmat, dacă nu ne putem ridica la nivelul înaintașilor măcar să ajungem undeva aproape mulțumesc

răspuns

Anonim

Subscriu la ce s-a spus mai sus

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 19:09

Subscriu la cele de mai sus.

Am fost crescută în spiritul disciplinei nemțești de la Sibiu.

Dacă el este șef, președinte sau orice ar fi, atunci este, mai ales dacă s-a dovedit valoros de-a lungul timpului.

Dar cred că cu acea propoziție, subiectul a fost epuizat.

Să trecem la treabă, să mobilizăm oameni.

Toate partidele se regrupează, avem nevoie de membrii vechi și de membrii noi din rândul tineretului.

Să mergem în sate, printre oameni.

Cristina Coldea

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina: Subscriu

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 20:44

Nu pot să nu fiu de acord cu tine, ca întotdeauna, deși, ce-i drept, nu intervin de fiecare dată. 🙂 Reconstrucția se poate face doar după îndepărtarea celulelor canceroase.

răspuns

Anonim

Doctorul din

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 21:46

Îți va fi dor de doctorul din partid, înțeleg ….

Îmi cer scuze pentru radicalism, dacă există … provine din vena germană a matrixului meu. 

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina: Ce spui, te implici 🙂

Publicat de Paul-Sorin Tiţa , lun. , 01/03/2010 – 21:51

Da, chiar avem nevoie de un doctor și nu-l găsim 🙂 Revenind la lucruri serioase, dacă anticorpii partidului nu mai funcționează și corpurile străine ajung să își facă de cap, este foarte rău. Suntem în punctul ăsta de ceva vreme, multe sunt adevărate.

răspuns

Anonim

puritate morală, da

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 22:28

Da. Am publicat un răspuns la declarația Dlui Radu Sârbu din 23 decembrie 2009. Așa am vrut să mă implic activ. 

Să fac ceva.

Înainte de a începe din nou, nu ies în stradă cu lozinci, pentru că Clujul mă cunoaște deja și va fi ciudat.

La 17 ani merge, da, acum …

Acum râdem, glumim, crede-mă Paul, sunt implicată până peste gât, dar discret. 

Dar dacă cineva crede că trebuie să fac un pas în față, îl voi face.

Totuși, cred că avem cel puțin 4-5 doctori printre noi.

Răspuns final: DA!

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina: Știam eu

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 22:35

Știam cu cine vorbesc, eu sunt doar administratorul site-ului www.pntcd.eu

Nu este cazul încă :), să ieșim în stradă. Mai întâi, trebuie să construim politici, care reformează în mod fundamental societatea. Începutul a fost făcut, după cum probabil ai văzut pe www.pntcd.eu. Rămâne să gestionăm corespunzător resursele umane, pentru a da putere celor și a-i recompensa (nu neapărat material) pe cei care pot face diferența.

răspuns

Anonim

Vreau să te văd față-n-față. spune-mi

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 14:13

Vreau să te văd față-n-față.

Spune-mi că ești la partid.

Acum mă confrunt cu niște probleme de sănătate ale mamei mele, dar vreau să știu la ce te gândești, ce gândești.

Bineînțeles, este vorba despre dezvoltarea unei strategii.

Nu vreau recompensă.

Nu am știut niciodată cum să vând sau să fac bani.

Dar am un manager în spatele meu, care mă luminează din când în când.

Mulțumesc foarte mult,

Cristina

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina Coldea: întâlnirea CJC 

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 10:27

Avem o ședință a Comitetului Județean de Coordonare al PNȚCD pe 10 martie 2010, la Hotel Premier, de la ora 18.00. Ne putem vedea acolo.

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@nukkupop: Exemplu de conduită

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 20:37

Să înțeleg că clasificați comportamentul descris în articol drept „un exemplu demn de urmat”? Ne ridicăm la înălțimile înaintașilor atâta timp cât avem o conduită morală. Este la fel de moral să pedepsești orice infracțiune cu o pedeapsă la fel de gravă precum este infracțiunea. Este propunerea de a sancționa un membru de partid un act imoral în sine, o „piesă”, o dovadă de imaturitate? Cred că este mai imatur și mai imoral să închizi ochii și să te prefaci că nu ai văzut, ori nu asta am de gând să fac.

răspuns

Anonim

răspuns

Publicat de nukkupop (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 21:09

Domnule Tița, m-am săturat să caut și să aștept să vină la conducerea pnțcd un lider cu o conduită morală și un caracter de invidiat, care să fie model pentru tineri și noii susținători ai partidului, dar nu trebuie să cădem în capcana unor dezbinări, nu sunt țărăniști mai buni într-o tabără sau mai răi în alta, atât timp cât ne certăm între noi nu vom reuși nimic, îmi pare rău, vom ajunge la dispariția partidului, iar în ceea ce-l privește pe domnul Luca poate el este prea zelos și prea orbit de putere cine crede că o are …………….. bună seara

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@nukkupop: Diviziunea există

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 21:19

Diviziunea există și nu este făcută de alții, ci de cei pe care îi recunoașteți ca lideri.

Nu vă așteptați să producem lideri „cu conduită morală și invidie, care vor fi un model pentru tineri și noii susținători de partid”, atât timp cât nu acționăm moral noi înșine, ca membri obișnuiți sau lideri locali, județeni sau naționali. Fără o conduită morală identificabilă în cadrul partidului nostru, sunt reticent să cred în renașterea partidului. La ce bun să câștigi puterea dacă nu faci nicio diferență pentru o clasă politică imorală și coruptă? La niciunul. Dacă cerem de la Dumnezeu și de la oameni o altă șansă, trebuie să dovedim și că o merităm și că am putea schimba ceva.

răspuns

Anonim

moral??

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 14:29

CE CONDUITĂ DORIȚI?

IERTAȚI-MĂ …

Ce nu este moral la Radu Sârbu?

Are o familie, a crescut (și crește) 3 copii. (un aspect)

A pus umărul la volan și a inițiat privatizarea în această țară.

Toată lumea își strânge pumnii despre ce succes are acum Clujana, CINE a inițiat asta?

Privatizarea farmaciilor, cine a facut-o???

Cine nu crede în capitalul privat și se dă drept țărănist sau de dreapta, zic să se mai gândească puțin….

Ce e moral la domnul Romulus Luca, care ia niște onorarii uriașe de la niște oameni săraci, în situații limită, la vârsta pe care o are.

Vă rog, SĂ NU ÎNCEPEM….

Este sub demnitatea mea să continui. Cu susținători pro-Becali, semianalfabeți.

Cu respect și din eleganță, aleg să tac,

Dr. Cristina Coldea

P.S. Cine are curajul să ridice ulciorul și să-l arunce, îl invit să o facă, exact în sensul în care îl știm de acum 2010 ani…

răspuns

Anonim

ziarul făclia

Publicat de Romulus Luca (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 01:57

Dragi colegi, dragi prieteni,

Chiar dacă am decis să nu postez niciun comentariu pe acest blog, consider totuși că membrii de bună-credință ai PNȚCD, care urmăresc acest blog, merită să fie informați corespunzător.

Nu vreau să intru în polemică cu nimeni, nu am timp de pierdut și nu ajută pe nimeni dacă continuăm să ne jignim unii pe alții.

În legătură cu articolul publicat de domnul Tița, aș vrea să fac câteva precizari

  1. PNȚCD Cluj a solicitat, printr-o scrisoare deschisă adresată administrației locale, amplasarea a două busturi în memoria marilor politicieni Corneliu Coposu și Ion Rațiu.
  2. Ziarul Făclia a publicat scrisoarea noastră deschisă într-un stil batjocoritor la adresa partidului nostru. (s-au folosit expresii precum „țara arde și baba se piaptănă etc.”)
  3. Față de această situație, PNȚCD Cluj are două posibilități:
  4. fie rămânem calmi și acceptăm cu umilință să fim bătaia de joc a presei (cum am fost până acum) sau
  5. ripostăm și ne salvăm onoarea.

Eu, subsemnatul, în calitate de președinte al PNȚCD Cluj, am ales a doua variantă:

Nu voi accepta ca PNȚCD să fie bătaia de joc a tuturor, voi apăra PNȚCD de toate încercările de discreditare a partidului etc., etc.

Indiferent de aripa căreia îi aparținem, nu avem dreptul să lăsăm partidul să fie bătaia de joc a tuturor.

cu stima

  1. Luca Romulus

vicepreședinte PNȚCD

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Romulus Luca: Poți să îți spun pe nume?

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mar., 02/03/2010 – 02:19

Din moment ce trebuie să-ți răspund, cred că da. Doar nu o să mă dai afară din blogul meu 🙂 Bine, pot folosi și simboluri, pentru ca atunci când cauți pe Google să nu mai intri iar pe blogul meu, dar nu merită deranjul. Chiar mă gândeam să-ți dau premiul pentru cel mai fidel și mai tăcut comentator al blogului, în condițiile în care îl vizitezi de mai multe ori pe zi, dar nu scrii nimic.

Motiv pentru care:

  1. Ai putea încerca ceea ce am încercat eu în trecut: strângere de fonduri sau sponsorizări. Ținând cont de cum ați dat comunicatul, nu se poate înțelege altceva decât că cereți primăriei sa facă statuile.
  2. Aplici „stilul batjocoritor” tuturor celor care nu te pot lua în serios?
  3. Onoarea nu se salvează, se construiește. Și nu se construiește sub nicio formă cu pretenții de 20.000 de lei pentru un articol – poate părtinitor, dar speculând erori logice ale emitenților comunicatului de presă. Și, oricum, nici cinstea aceea despre care vorbești nu se construiește cerând să fie plătită suma în alte conturi decât ale partidului. Ale cui conturi? Poate le spui tot adevărul.

Mă bucur să văd că ai învățat să te exprimi fără să jignești. Continuă așa și vei putea comenta liber. Prefer comunicarea în locul invectivelor. Aștept un răspuns, cu condiția să fie răspunsul unui om civilizat. Răspuns la ce? Ai uitat deja? Chestia cu contul în care ai cerut să fie plătiți banii…

răspuns

Anonim

insulte

Publicat de Romulus Luca (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 09:40

Dragă Paul,

Constat că nu ți-ai schimbat deloc comportamentul. Aceleași insulte, ironii de doi lei etc., etc.

După cum am spus, nu am timp pentru asta… sunt prea ocupat.

În ceea ce privește banii:

  1. Art. 998 din Codul Civil rezolvă această problemă. Și anume, „orice persoană care provoacă pagubă altei persoane este obligată să o repare…” În acest caz, prejudiciul produs nouă prin articolul respectiv se ridică la 20.000 lei. Rămâne să dovedesc prejudiciul în litigiul pe care îl voi începe.

Nu ne putem lăsa călcați în picioare de toată lumea.

Dacă tu ca „lider” PNȚCD accepți așa ceva, este treaba ta, dar eu voi lupta pentru partid…până la moarte….

În ceea ce privește contul… Aceasta este procedura mea, eu, în calitate de avocat, am dreptul să încasez sume de bani în numele și pentru clienții mei (conform prevederilor legii nr. 51) pentru a simplifica procedurile de executare silită…. Nu este nimic ilegal.

În ceea ce privește articolul.

Nu au existat erori logice, a fost rea-credință din partea autorului articolului.

De ce celelalte publicații au informat corect opinia publică?????? Doar făclia ne-a luat peste picior????

Și abordarea ta din trecut a strângerii de fonduri a fost finală ???? Nu cred 🙁

Romulus Luca

vicepreședinte al

PNȚCD

P.S. Dacă te aliezi cu adversarii partidului, nu te va ajuta să fii recunoscut ca președinte al PNȚCD Cluj-Napoca, dimpotrivă…

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Romulus Luca: Până la moarte! Lasă-mi contul să crape!

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 00:02

Era o simplă întrebare despre contul în care vrei să fie virați bani reprezentând pretinsa despăgubire. Ai dat un răspuns tipic, vorbind despre insulte, ironii de doi lei etc. Este un răspuns de doi bani.

Nu sunt inițiatorul colecției publice de statui și nici nu aș putea fi atâta timp cât consider că onorăm memoria strămoșilor noștri nu prin statui, ci prin aplicarea principiilor PNȚCD și reforma morală a României. Am putea începe această reformă cu noi înșine, dacă am ști să nu alergăm în stânga și în dreapta după firimiturile aruncate de stăpânii zilei.

Nu am nevoie de recunoașterea vreunei poziții și uiți că am demarat o petiție prin care ceream tuturor, din toate taberele, țărăniști și pseudoțărăniști, să-și depună mandatul. Nu caut recunoştinţă de la coioți sau hiene. Mă caut pe mine și pe alți oameni liberi și demni, sperând să ne cunoaștem.

răspuns

Anonim

Dragă Luca

Publicat de horia (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 20:53

Dragă Luca,

Citesc cu uimire de fiecare dată răspunsurile pe care le dai și mă întreb: până unde poate ajunge nesimțirea ta? După aberațiile pe care le scrii, chiar ai puțin timp… să te gândești.

P.S.: Ce este onoarea pentru tine? Iar batjocura o faci tu și „membrii” pe care i-ai adus.

P.S.2: Și apropo, de ce doamna Costin nu s-a încadrat în noua schemă a partidului?

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@horia: De la noul om la noul țărănist

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 00:08

Perioada degenerativă a PNȚCD abundă în astfel de oameni. Nu încerca să înțelegi ce nu are sens. Doamna Costin, ca mulți alții, nu corespunde proprietarului.

răspuns

Anonim

Adriana Stupar

Publicat de Călin Oancea (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 15:53

Îmi cer scuze și în numele PNȚCD Cluj, Adrianei, cu care am avut o relație specială în perioadele în care eram mai activ politic.

O informez că, din fericire, domnul Luca nu reprezintă o voce autorizată a Partidului, făcând parte din secta „martorilor lui Miluț”, entitate orală, dar pe cale de dispariție.

Cu ocazia „săptămânii femeilor”, adresez Adrianei și colegelor mele din redacție cele mai distinse sărutări de mâini și sper că în viitor vom avea ocazia să colaborăm.

„La mulți ani, doamnelor și domnilor” Călin Oancea

Membru al PNȚCD Cluj

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@ Călin Oancea: Ce bine, te-am găsit 🙂

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 00:09

Bine ai venit pe blog, Căline. Îți mulțumesc pentru susținere.

răspuns

Anonim

Recuperare

Publicat de Călin Oancea (neînregistrat), mie., 03/03/2010 – 08:06

Nu este neapărat despre susținere. Am fost și sunt un susținător al respectului pentru libertatea de opinie.

Iar problema „recuperării” nu poate fi pusă, pentru că nu m-ai „pierdut” niciodată.

Despre daunele „morale” pot spune atat: PNȚCD Cluj este în pragul colapsului financiar (s-au cheltuit sume importante pentru bodyguarzii care pazeau sediul ca să nu lase să intre membrii) cât și milutz nu e niciun sfânt (în ciuda promisiunilor), și cei 20.000 de lei au reprezentat o bună „injecție” de capital, chiar și cu riscul de a cădea în penibil.

Călin Oancea

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@ Călin Oancea: Nu te-ai schimbat

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 10:04

Era vorba despre regăsirea ta în mediul online, unde nu te-am mai văzut de ceva vreme. Cât despre susținere, îmi place să cred că totuși ai acordat-o. Nu mie, ci Adrianei.

răspuns

Anonim

Întâlnire

Publicat de Călin Oancea (neînregistrat), mie., 03/03/2010 – 12:01

Sper să ne vedem sănătoși miercuri, la întâlnire.

răspuns

Anonim

Ce jenant

Publicat de alex (neînregistrat), mie., 03/03/2010 – 21:49

ce jenant! doi lideri imaginari pentru salvarea unei domnițe aflate la ananghie… ha, ha, haaaaaaaaaaaaaaa

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@alex: Nu este rău

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 22:20

Nu-ți face griji, ești mai mult o varietate și salvezi ziua. Ne bucurăm să avem pe cineva care să judece la rece și să acționeze în consecință. Spor!

răspuns

Anonim

Pt Dl Tița

Publicat de Anonim (neînregistrat), joi, 04/03/2010 – 23:27

Deci Dl Tița

Spun cu respect că domnul Luca este un președinte profesionist și nu mestecă politica ca alții, dar își face treaba. Are proiecte mișto, inițiative de invidiat, este un avocat de succes și acum aceste lucruri nu trebuie să fie actualizate. Adik di ce să stropească cu noroi într-un adevărat lider de partid. ȘI in plus, domnule Tița, te-am văzut în cârciumă, așa că lasă imaginea asta a unui om care nu trage o bere și care este atat de super tare, încât noi muritorii suntem tați și gata. De ce nu te întorci la partid și lași slujba asta rece cu domnul Luca. Sunteți amândoi oameni de valoare și împreună luați partidul înapoi pentru a scăpa de ciurucurile care sunt acum la putere și care ne iau pe toți.

CU stimă

Ionutz

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Anonymus Ionutz: Trăiască berea

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, vin., 05/03/2010 – 10:08

Berea nu a fost subiectul de discuție și nici nu cred că am spus undeva că nu beau bere ca să implic ceva de genul celor pe care le-ai înțeles greșit. Și dacă tot m-ai văzut în cârciumă, ai putea să vii să bem o bere împreună.

Cu alte cuvinte, dacă așa îl vezi pe domnul Luca, asta e problema ta. Dar nu sunt de acord să pun semnul egalității între mine și el din următoarele motive:

  1. Spui că m-ai văzut la o bere și trag concluzia că la o bere nu ai putut să mă cunoști atât de bine încât să spui dacă sunt sau nu un om de valoare pentru partid. Deci nu mă poți compara cu nimeni.
  2. Dacă așa îl vezi pe Romulus Luca, cred că te-ai întâlnit și cu el la o bere, la mese diferite.

răspuns

Anonim

Deci, am auzit de la alți oameni

Publicat de Anonim (neînregistrat), vin., 05/03/2010 – 21:14

Deci, am auzit de la alți oameni că ești o persoană valoroasă, deci este adevărat că nu te cunoșteam, dar domnul Luca mi-a spus că le ai cu cârciumile și ieși la bere de obicei și că și tu și noah, m-am dus și eu să văd dacă ai băut la fel de mult pe cât am auzit. Îl respectam. Știam că am auzit că ești educat, că dacă nu spunea ion eu m-aș duce să te văd la o bere. Nu am mers prea mult la școală, dar am alte valori, deși nu asta e problema aici. Cei importanți sunt partidul, domnule, și domnul Luca este un mare avocat în Cluj și se știe că are succes profesional și am crezut că partidul are nevoie de oameni de valoare, așa că voi cei care conduceți nu ar trebui să puteți să le faceți asta. Și chestia cu băuturile, nu le lăsa în baie cum le trăgeam noi pe șantier, dar nu mult, și atunci nu e bine.

Numai bine Tița Ionuț

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Anonymus Ionutz: Deci da, dar asta

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, sâm., 06/03/2010 – 14:06

Mă amuză oamenii care se prefac a fi proști în speranța că potențialii cititori nu vor putea face distincția între realitate și bârfă. Folclorul nu este o relatare aproximativă într-un limbaj aproximativ popular al evenimentelor pentru a discredita pe alții.

De aceea, dragă Anonim, aș fi preferat să aud de la tine, în locul legendelor populare despre Veveritzoi, câteva dintre acele proiecte mult lăudate ale domnului Luca, pentru care văd că ai o admirație pe care doar el o poate avea pentru el însuși. Aștept cu nerăbdare câteva exemple de acțiune politică bine gândită, pentru că m-am săturat de povești cu mine, așa cum am spus pe acest blog și altele. Nu vreau să te dezamăgesc, dar ți le-aș putea spune pe toate, cu mult mai multă naturalețe și detașare.

Și când ai venit să mă vezi la cârciumă, bănuiesc că eram cu Adriana Stupar, nu? :)) Rușinea încercărilor tale este chiar amuzantă. Și dacă totul era despre acel pub, să știi că și acolo am făcut declarații de presă. De ce? Foarte simplu: după ce ai ocupat sediul și ne-ai interzis accesul la el, acel bar mic a rămas singurul spațiu pe care l-am putut avea și l-am folosit la maxim. Nu este ușor să scrii și să trimiți comunicate de presă acolo, dat fiind atmosfera. Dar exact asta ar trebui să te facă să te gândești: dacă cineva, care – forțat de împrejurări – și-a stabilit centrul de comandă într-un bar, poate fi mai vizibil decât tine – care ocupă abuziv un întreg birou și are și o sală pentru conferințe de presă – asta nu înseamnă că ești prea slab pentru cerințele tale?

De menționat că mai mulți reprezentanți ai presei au luat declarații de la mine și de la alți lideri ai PNȚCD Cluj – în acel bar, dar au înțeles că noi suntem acolo din cauza persecuției tale. Nu cred ca ai văzut, stimat Anonimly cu studii măcar universitare, un cuvânt despre faptul că liderii PNȚCD Cluj dau declarații de presă într-un bar. În ciuda aparențelor, presa este mult mai puțin cinică, chiar empatizând cu susținătorii cauzelor juste, ignorând contextul în care sunt afirmate cauzele drepte. Nu pot spune același lucru despre gunoaiele care au preluat sediul.

De aici vine solidaritatea mea cu presa atunci când este nevoie. Și în contextul poziției mele, o astfel de solidaritate este necesară.

răspuns

Anonim

ca să bei

Publicat de Anonim (neînregistrat), lun., 15/03/2010 – 14:24

Dragă Dl Tița,

din punctul meu de vedere ai trecut un test important despre care credeam că va dura mai mult. Prefer să rămân cu titlul de Anonim în contextul de față, dar am revărsat anumite gânduri inoculate nu numai mie de stimatul domn Luca.

Nu vreau să mă implic într-o dispută de scaun sau de proiect politic, care probabil îmi scapă, printre bătrânii din parc, care joacă șah confortabil într-un partid

locația, dar apreciez înțelegerea ta.

Referitor la factorul „bere în vin”, nu cred că trebuie spus mai mult decât ai spus. o ai din nou aici pentru bere, cum spuneau romii “

Deși nu te cunosc personal și nu am cum să fac aprecieri, îți doresc numai bine și văd printre rânduri că ai atât o dispută personală, cât și una publică cu domnul, nu pot decât să îți doresc să ajungeți la un soluţie.

Cus tima, Ionutz

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Ionutz: Nu este prea târziu

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun. , 15/03/2010 – 14:45

Când te vei întoarce din Anglia, ne vom putea întâlni. Te-ai implicat și mi se pare normal, pentru că văd că îți pasă. Implicarea și anonimatul însă nu fac o casă bună împreună.

răspuns

abonare

Îl susțin pe Daniel Răduţă

Mă puteți găsi pe

Facebook Twitter YouTube LinkedIn Delicious

Blogroll

>Auftakt

Diaconescu, discipolul lui Avramescu? (nou)

>Cel care strigă în deșert

Dacă era tot teatru, lasă să fie… Odă actorilor (nou)

>Marius Ghilezan: „binele trebuie protejat, răul se răspândește singur”

Roxana Iordache nu poate partaja nimic cu Andreea Pora

>Radu Rizescu

Alegeri la PNȚCD București

>Idei relevante într-o lume impertinentă

În urma informațiilor despre pretențiile materiale ale numitului Luca Romulus, autoproclamat președinte al PNȚCD Cluj, împotriva Ziarului Făclia, pentru o așa-zisă „bătaie de joc” la adresa inițiativei de montare a busturilor lui Iuliu Maniu și Ion Rațiu, facem următoarele precizări:

Domnul Romulus Luca este liderul județean al unui grup țărănesc avându-l ca lider național pe Marian Petre Miluț, fost președinte și fost membru PNȚCD. Domnul Romulus Luca nu are calitatea de președinte al PNTCD Cluj, această funcție fiind ocupată de domnul Ioan Feraru.

Pretențiile materiale de 20.000 de lei nu sunt justificate în niciun fel, articolul incriminat fiind o analiză corectă a materialului oferit de Romulus Luca.

Somarea ziarului de către Romulus Luca de a interzice publicarea oricăror poziții ale subsemnatului sub pretextul că aș fi fost exclus din partid, nu este altceva decât o încercare de intervenție brutală în politica editorială a ziarului, menită să restrângă libertatea presei.

Suntem solidari cu Adriana Stupar și îi suntem alături pentru demascarea publică a unor astfel de presiuni, la care este supusă presa, și solicităm tuturor canalelor de mass-media să expună astfel de practici, pentru a proteja presa de influențe nocive și pentru a contribui, în consecință, la apărarea rolului presei în societate, acela de apărare a democrației și garantarea libertății de exprimare. Solicităm tuturor jurnaliştilor de bună credinţă să-şi exprime solidaritatea cu Ziarul Făclia pentru expunerea presiunilor la care a fost supus. Considerăm sesizarea emisă de domnul Luca Romulus drept un martir cinic și nemeritat, având ca destinatar o reprezentantă a sexului frumos care a reflectat corect realitatea.

Pentru abateri de la valorile și principiile PNȚCD, prin încercarea de a face presiune asupra presei și de a-i restrânge libertatea, vom cere excluderea numitului Luca Romulus din PNȚCD.

Distribuie / Salvează

Comentariu

446 vizualizări

subiect

Adriana Stupar

Făclia Cluj

Marian Miluţ

Pnțcd

presa

Romulus Luca

solidaritate

Anonim

ce vremuri……

Publicat de nukkupop (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 17:28

Vrăjmășia dintre frați a devenit astăzi un mijloc de a ieși în evidență, nu știu când se vor termina disputele, care nu sunt de folos nimănui, și când vor trece la treabă. Jocul politic dintre membrii aceluiași partid trebuie să înceteze. Suntem într-o situație în care ne jucăm de-a munca, trudim suferințele strămoșilor noștri, care s-au sacrificat pentru binele nostru, pentru a ajunge la un consens, acest joc nu duce nicăieri, dimpotrivă are repercusiuni asupra societății, care se așteaptă ca membrii pnțcd sa fie un exemplu demn de urmat, dacă nu ne putem ridica la nivelul înaintașilor măcar să ajungem undeva aproape mulțumesc

 

răspuns

Anonim

Subscriu la ce s-a spus mai sus

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 19:09

Subscriu la cele de mai sus.

Am fost crescută în spiritul disciplinei nemțești de la Sibiu.

Dacă el este șef, președinte sau orice ar- fi, atunci este, mai ales dacă s-a dovedit valoros de-a lungul timpului.

Dar cred că cu acea propoziție, subiectul a fost epuizat.

Să trecem la treabă, să mobilizăm oameni.

Toate partidele se regrupează, avem nevoie de membrii vechi și de membrii noi din rândul tineretului.

Să mergem în sate, printre oameni.

Cristina Coldea

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina: Subscriu

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 20:44

I can’t disagree with you, as always, although I don’t intervene every time to be right 🙂 Reconstruction can only be done after removing the cancer cells. Nu pot să nu fiu de acord cu tine, ca întotdeauna, deși, ce-i drept, nu intervin de fiecare dată 🙂 Reconstrucția se poate face doar după îndepărtarea celulelor canceroase.

răspuns

Anonim

Doctorul din

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 21:46

Îți va fi dor de doctorul din partid, înțeleg ….

Îmi cer scuze pentru radicalism, dacă există … provine din vena germană a matrixului meu. 

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina: Ce spui, te implici 🙂

Publicat de Paul-Sorin Tiţa , lun. , 01/03/2010 – 21:51

Da, chiar avem nevoie de un doctor și nu-l găsim 🙂 Revenind la lucruri serioase, dacă anticorpii partidului nu mai funcționează și corpurile străine ajung să își facă de cap, este foarte rău. Suntem în punctul ăsta de ceva vreme, multe sunt adevărate.

răspuns

Anonim

puritate morală, da

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 22:28

Da. Am publicat un răspuns la declarația Dlui Radu Sârbu din 23 decembrie 2009. Așa am vrut să mă implic activ. 

Să fac ceva.

Înainte de a începe din nou, ies în stradă cu lozinci, pentru că Clujul mă cunoaște deja și va fi ciudat.

La 17 ani merge, da, acum …

Acum râdem, glumim, crede-mă Paul, sunt implicată până peste gât, dar discret. 

Dar dacă cineva crede că trebuie să fac un pas în față, îl voi face.

Totuși, cred că avem cel puțin 4-5 doctori printre noi.

Răspuns final: DA!

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina: Știam eu

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 22:35

Știam cu cine vorbesc, eu sunt doar administratorul site-ului www.pntcd.eu

Nu este cazul încă :), să ieșim în stradă. Mai întâi, trebuie să construim politici, care reformează în mod fundamental societatea. Începutul a fost făcut, după cum probabil ai văzut pe www.pntcd.eu. Rămâne să gestionăm corespunzător resursele umane, pentru a da putere celor și a-i recompensa (nu neapărat material) pe cei care pot face diferența.

răspuns

Anonim

Vreau să te văd față-n-față. spune-mi

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 14:13

Vreau să te văd față-n-față.

Spune-mi că ești la partid.

Acum mă confrunt cu niște probleme de sănătate ale mamei mele, dar vreau să știu la ce te gândești, ce gândești.

Bineînțeles, este vorba despre dezvoltarea unei strategii.

Nu vreau recompensa.

Nu am știut niciodată cum să vând sau să fac bani.

Dar am un manager în spatele meu, care mă luminează din când în când.

Mulțumesc foarte mult,

Cristina

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Cristina Coldea: întâlnirea CJC 

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 10:27

Avem o ședință a Comitetului Județean de Coordonare al PNȚCD pe 10 martie 2010, la Hotel Premier, de la ora 18.00. Ne putem vedea acolo.

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@nukkupop: Exemplu de conduită

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 20:37

Să înțeleg că clasificați comportamentul descris în articol drept „un exemplu demn de urmat”? Ne ridicăm la înălțimile înaintașilor atâta timp cât avem o conduită morală. Este la fel de moral să pedepsești orice infracțiune cu o pedeapsă la fel de gravă precum este infracțiunea. Este propunerea de a sancționa un membru de partid un act imoral în sine, o „piesă”, o dovadă de imaturitate? Cred că este mai imatur și mai imoral să închizi ochii și să te prefaci că nu ai văzut, ori nu asta am de gând să fac.

răspuns

Anonim

răspuns

Publicat de nukkupop (neînregistrat), lun., 01/03/2010 – 21:09

Domnule Tița, m-am săturat să caut și să aștept să vină la conducerea pnțcd un lider cu o conduită morală și un caracter de invidiat, care să fie model pentru tineri și noii susținători ai partidului, dar nu trebuie să cădem în capcana unor dezbinări, nu sunt țărăniști mai buni într-o tabără sau mai răi în alta, atât timp cât ne certăm între noi nu vom reuși nimic, îmi pare rău, vom ajunge la dispariția partidului, iar în ceea ce-l privește pe domnul Luca poate el este prea zelos și prea orbit de putere cine crede ca o are …………….. buna seara

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@nukkupop: Diviziunea există

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun., 01/03/2010 – 21:19

Diviziunea există și nu este făcută de alții, ci de cei pe care îi recunoașteți ca lideri.

Nu vă așteptați să producem lideri „cu conduită morală și invidie, care vor fi un model pentru tineri și noii susținători de partid”, atât timp cât nu acționăm moral noi înșine, ca membri obișnuiți sau lideri locali, județeni sau naționali. Fără o conduită morală identificabilă în cadrul partidului nostru, sunt reticent să cred în renașterea partidului. La ce bun să câștigi puterea dacă nu faci nicio diferență pentru o clasă politică imorală și coruptă? La niciunul. Dacă cerem de la Dumnezeu și de la oameni o altă șansă, trebuie să dovedim și că o merităm și că am putea schimba ceva.

răspuns

Anonim

moral??

Publicat de Cristina Coldea (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 14:29

CE CONDUITĂ DORIȚI?

IERTAȚI-MĂ …

Ce nu este moral la Radu Sârbu?

Are o familie, a crescut (și crește) 3 copii. (un aspect)

A pus umărul la volan și a inițiat privatizarea în această țară.

Toată lumea își strânge pumnii despre ce succes are acum Clujana, CINE a inițiat asta?

Privatizarea farmaciilor, cine a facut-o???

Cine nu crede în capitalul privat și se dă drept țărănist sau de dreapta, zic să se mai gândească puțin….

Ce e moral la domnul Romulus Luca, care ia niște onorarii uriașe, de la niște oameni săraci, în situații limită, la vârsta pe care o are.

Vă rog, SĂ NU ÎNCEPEM….

Este sub demnitatea mea să continui. Cu susținători pro-Becali, semianalfabeți.

Cu respect și din eleganță, aleg să tac,

Dr. Cristina Coldea

P.S. Cine are curajul să ridice ulciorul și să-l arunce, îl invit să o facă, exact în sensul în care îl știm de acum 2010 ani…

răspuns

Anonim

ziarul făclia

Publicat de Romulus Luca (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 01:57

Dragi colegi, dragi prieteni,

Chiar dacă am decis să nu postez niciun comentariu pe acest blog, consider totuși că membrii de bună-credință ai PNȚCD, care urmăresc acest blog, merită să fie informați corespunzător.

Nu vreau să intru în polemică cu nimeni, nu am timp de pierdut și nu ajută pe nimeni dacă continuăm să ne jignim unii pe alții.

În legătură cu articolul publicat de domnul Tița, aș vrea să fac câteva precizari

  1. PNȚCD Cluj a solicitat, printr-o scrisoare deschisă adresată administrației locale, amplasarea a două busturi în memoria marilor politicieni Corneliu Coposu și Ion Ratiu.
  2. Ziarul Făclia a publicat scrisoarea noastră deschisă într-un stil batjocoritor către partidul nostru. (s-au folosit expresii precum „țara arde și baba se piaptănă etc.”)
  3. Față de această situație, PNȚCD Cluj are două posibilități:
  4. fie rămânem calmi și acceptăm cu umilință să fim bătaia de joc a presei (cum am fost până acum) sau
  5. ripostăm și să ne salvăm onoarea.

Eu, subsemnatul, în calitate de președinte al PNȚCD Cluj, am ales a doua variantă:

Nu voi accepta ca PNȚCD să fie bătaia de joc a tuturor, voi apăra PNȚCD de toate încercările de discreditare a partidului etc., etc.

Indiferent de aripa căreia îi aparținem, nu avem dreptul să lăsăm partidul să fie bătaia de joc a tuturor.

cu stima

  1. Luca Romulus

vicepreședinte PNȚCD

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Romulus Luca: Poți să îți spun pe nume?

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mar., 02/03/2010 – 02:19

Din moment ce trebuie să-ți răspund, cred că da. Doar nu o să mă dai afară din blogul meu 🙂 Bine, pot folosi și simboluri, pentru ca atunci când cauți pe Google să nu mai intri iar pe blogul meu, dar nu merită deranjul. Chiar mă gândeam să-ți dau premiul pentru cel mai fidel și mai tăcut comentator al blogului, în condițiile în care îl vizitezi de mai multe ori pe zi, dar nu scrii nimic.

Motiv pentru care:

  1. Ai putea încerca ceea ce am încercat eu în trecut: strângere de fonduri sau sponsorizări. Ținând cont de cum ați dat comunicatul, nu se poate înțelege altceva decât că cereți primăriei sa facă statuile.
  2. Aplici „stilul batjocoritor” tuturor celor care nu te pot lua în serios?
  3. Onoarea nu se salvează, se construiește. Și nu se construiește sub nicio formă cu pretenții de 20.000 de lei pentru un articol – poate părtinitor, dar speculând erori logice ale emitenților comunicatului de presă. Și, oricum, nici cinstea aceea despre care vorbești nu se construiește cerând să fie plătită suma în alte conturi decât ale partidului. Ale cui conturi? Poate le spui tot adevărul.

Mă bucur să văd că ai învățat să te exprimi fără să jignești. Continuă așa și vei putea comenta liber. Prefer comunicarea invectivelor. Aștept un răspuns, cu condiția să fie răspunsul unui om civilizat. Răspuns la ce? Ai uitat deja? Chestia cu contul în care ai cerut să fie plătiți banii…

răspuns

Anonim

insulte

Publicat de Romulus Luca (neînregistrat), Mar., 02/03/2010 – 09:40

Dragă Paul,

Constat că nu ți-ai schimbat deloc comportamentul. Aceleași insulte, ironii de doi lei etc., etc.

După cum am spus, nu am timp pentru asta… sunt prea ocupat.

În ceea ce privește banii:

  1. Art. 998 din Codul Civil rezolvă această problemă. Și anume, „orice persoană care provoacă pagubă altei persoane este obligată să o repare…” În acest caz, prejudiciul produs nouă prin articolul respectiv se ridică la 20.000 lei. Rămâne să dovedesc prejudiciul în litigiul pe care îl voi începe.

Nu ne putem lăsa călcați în picioare de toată lumea.

Dacă tu ca “lider” PNȚCD accepți așa ceva, este treaba ta, dar eu voi lupta pentru partid…până la moarte….

În ceea ce privește contul… Aceasta este procedura mea, eu, în calitate de avocat, am dreptul să încasez sume de bani în numele și pentru clienții mei (conform prevederilor legii nr. 51) pentru a simplifica procedurile de executare silită…. Nu este nimic ilegal.

În ceea ce privește articolul.

Nu au existat erori logice, a fost rea-credință din partea autorului articolului.

De ce celelalte publicatii au informat corect opinia publica?????? Doar făclia ne-a luat peste picior????

Și abordarea ta din trecut a strângerii de fonduri a fost finală ???? Nu cred 🙁

Romulus Luca

vicepreședinte al

PNȚCD

P.S. Dacă te aliezi cu adversarii partidului, nu te va ajuta să fii recunoscut ca președinte al PNȚCD Cluj-Napoca, dimpotrivă…

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Romulus Luca: Până la moarte! Lasă-mi contul să crape!

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 00:02

Era o simplă întrebare despre contul în care vrei să fie virați bani reprezentând pretinsa despăgubire. Ai dat un răspuns tipic, vorbind despre insulte, ironii de doi lei etc. Este un răspuns de doi bani.

Nu sunt inițiatorul colecției publice pe statui și nici nu aș putea fi atât timp cât consider că onorăm memoria strămoșilor noștri nu prin statui, ci prin aplicarea principiilor PNȚCD și reforma morală a României. Am putea începe această reformă cu noi înșine, dacă am ști să nu alergăm în stânga și în dreapta după firimiturile aruncate de stăpânii zilei.

Nu am nevoie de recunoașterea vreunei poziții și uiți că am demarat o petiție prin care cerem tuturor, din toate taberele, țărăniști și pseudoțărăniști, să-și depună mandatul. Nu caut recunoştinţă de la coioți sau hiene. Mă caut pe mine și pe alți oameni liberi și demni, sperând să ne cunoaștem.

răspuns

Anonim

Dragă Luca

Publicat de horia (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 20:53

Dragă Luca,

Citesc cu uimire de fiecare dată răspunsurile pe care le dai și mă întreb: până unde poate ajunge nesimțirea ta? După aberațiile pe care le scrii, chiar ai puțin timp… să te gândești.

P.S.: Ce este onoarea pentru tine? Iar batjocura o faci tu și „membrii” pe care i-ai adus.

P.S.2: Și apropo, de ce doamna Costin nu s-a încadrat în noua schemă a partidului?

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@horia: De la noul om la noul țărănist

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 00:08

Perioada degenerativă a PNȚCD abundă în astfel de oameni. Nu încerca să înțelegi ce nu are sens. Doamna Costin, ca mulți alții, nu corespunde proprietarului.

răspuns

Anonim

Adriana Stupar

Publicat de Călin Oancea (neînregistrat), mar., 02/03/2010 – 15:53

Îmi cer scuze și în numele PNȚCD Cluj, Adriana, cu care am avut o relație specială în perioadele în care eram mai activ politic.

O informez că, din fericire, domnul Luca nu reprezintă o voce autorizată a Partidului, făcând parte din secta „martorilor lui Miluț”, entitate orală, dar pe cale de dispariție.

Cu ocazia „săptămânii femeilor”, adresez Adrianei și colegelor mele din redacție cele mai distinse sărutări de mâini și sper că în viitor vom avea ocazia să colaborăm.

„La mulți ani, doamnelor și domnilor” Călin Oancea

Membru al PNȚCD Cluj

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@ Călin Oancea: Ce bine, te-am găsit 🙂

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 00:09

Bine ai venit pe blog, Căline. Îți mulțumesc pentru susținere.

răspuns

Anonim

Recuperare

Publicat de Călin Oancea (neînregistrat), mie., 03/03/2010 – 08:06

Nu este neapărat despre susținere. Am fost și sunt un susținător al respectului pentru libertatea de opinie.

Iar problema „recuperării” nu poate fi pusă, pentru că nu m-ai „pierdut” niciodată.

Despre daunele „morale” pot spune atat: PNȚCD Cluj este în pragul colapsului financiar (s-au cheltuit sume importante pentru Bodyguarzii care pazeau sediul ca să nu lase să intre membrii) cât și milutz nu e niciun sfânt (în ciuda promisiunilor), și cei 20.000 de lei au reprezentat o bună „injecție” de capital, chiar și cu riscul de a cădea în penibil.

Călin Oancea

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@ Călin Oancea: Nu te-ai schimbat

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 10:04

Era vorba despre regăsirea ta în mediul online, unde nu te-am mai văzut de ceva vreme. Cât despre susținere, îmi place să cred că totuși ai acordat-o. Nu mie, ci Adrianei.

răspuns

Anonim

Întâlnire

Publicat de Călin Oancea (neînregistrat), mie., 03/03/2010 – 12:01

Sper să ne vedem sănătoși miercuri, la întâlnire.

răspuns

Anonim

Ce jenant

Publicat de alex (neînregistrat), mie., 03/03/2010 – 21:49

ce jenant! doi lideri imaginari pentru salvarea unei domnițe aflate la ananghie… ha, ha, haaaaaaaaaaaaaaa

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@alex: Nu este rău

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, mie., 03/03/2010 – 22:20

Nu-ți face griji, ești mai mult o varietate și salvezi ziua. Ne bucurăm să avem pe cineva care să judece la rece și să acționeze în consecință. Spor!

răspuns

Anonim

Pt Dl Tița

Publicat de Anonim (neînregistrat), joi, 04/03/2010 – 23:27

Deci Dl Tița

Spun cu respect că domnul Luca este un președinte profesionist și nu mestecă politica ca alții, dar își face treaba. Are proiecte mișto, inițiative de invidiat, este un avocat de succes și acum aceste lucruri nu trebuie să fie actualizate. Adik di ce să stropească cu noroi într-un adevărat lider de partid. ȘI in plus, domnule Tița, te-am văzut în cârciumă, așa că lasă imaginea asta a unui om care nu trage o bere și care este atat de super tare, încât noi muritorii suntem tați și gata. De ce nu te întorci la partid și lași slujba asta rece cu domnul Luca. Sunteți amândoi oameni de valoare și împreună luați partidul înapoi pentru a scăpa de ciurucurile care sunt acum la putere și care ne iau pe toți.

CU stimă

Ionutz

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Anonymus Ionutz: Trăiască berea

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, vin., 05/03/2010 – 10:08

Berea nu a fost subiectul de discuție și nici nu cred că am spus undeva că nu beau bere ca să implic ceva de genul celor pe care le-ai înțeles greșit. Și dacă tot m-ai văzut în cârciumă, ai putea să vii să bem o bere împreună.

Cu alte cuvinte, dacă așa îl vezi pe domnul Luke, asta e problema ta. Dar nu sunt de acord să pun semnul egalității între mine și el din următoarele motive:

  1. Spui că m-ai văzut la o bere și trag concluzia că la o bere nu ai putut să mă cunoști atât de bine încât să spui dacă sunt sau nu un om de valoare pentru partid. Deci nu mă poți compara cu nimeni.
  2. Dacă așa îl vezi pe Romulus Luca, cred că te-ai întâlnit și cu el la o bere, la mese diferite.

răspuns

Anonim

Deci, am auzit de la alți oameni

Publicat de Anonim (neînregistrat), vin., 05/03/2010 – 21:14

Deci, am auzit de la alți oameni că ești o persoană valoroasă, deci este adevărat că nu te cunoșteam, dar domnul Luca mi-a spus că le ai cu cârciumile și ieși la bere de obicei și că și tu și noah, m-am dus și eu să văd dacă ai băut la fel de mult pe cat am auzit. Îl respectam. Știam că am auzit că ești educat, că dacă nu spunea ion eu m-aș duce să te văd la o bere. Nu am mers prea mult la școală, dar am alte valori, deși nu asta e problema aici. Cei importanți sunt partidul, domnule și domnul Luca, și este un mare avocat în Cluj și se știe că are succes profesional și am crezut că partidul are nevoie de oameni de valoare, așa că voi cei care conduceți nu ar trebui să puteți să le faceți asta. Și chestia cu băuturile, nu le lăsa în baie cum le trăgeam noi pe șantier, dar nu mult, și atunci nu e bine.

Numai bine Tița Ionuț

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Anonymus Ionutz: Deci da, dar asta

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, sâm., 06/03/2010 – 14:06

Mă amuză oamenii care se prefac a fi proști în speranța că potențialii cititori nu vor putea face distincția între realitate și bârfă. Folclorul nu este o relatare aproximativă într-un limbaj aproximativ popular al evenimentelor pentru a discredita pe alții.

De aceea, dragă Anonim, aș fi preferat să aud de la tine, în locul legendelor populare despre Veveritzoi, câteva dintre acele proiecte mult lăudate ale domnului Luca, pentru care văd că ai o admirație pe care doar el o poate avea pentru el însuși. Aștept cu nerăbdare câteva exemple de acțiune politică bine gândită, pentru că m-am săturat de povești cu mine, așa cum am spus pe acest blog și altele. Nu vreau să te dezamăgesc, dar ți le-aș putea spune pe toate, cu mult mai multă naturalețe și detașare.

Și când ai venit să mă vezi la cârciumă, bănuiesc că eram cu Adriana Stupar, nu? :)) Rușinea încercărilor tale este chiar amuzantă. Și dacă totul era despre acel pub, să știi că și acolo am făcut declarații de presă. De ce? Foarte simplu: după ce ai ocupat sediul și ne-ai interzis accesul la el, acel bar mic a rămas singurul spațiu pe care l-am putut avea și l-am folosit la maxim. Nu este ușor să scrii și să trimiți comunicate de presă acolo, dată fiind atmosfera. Dar exact asta ar trebui să te facă să te gândești: dacă cineva, care – forțat de împrejurări – și-a stabilit centrul de comandă într-un bar, poate fi mai vizibil decât tine – care ocupă abuziv un întreg birou și are și o sală pentru conferințe de presă – asta nu înseamnă că ești prea slab pentru cerințele tale?

De menționat că mai mulți reprezentanți ai presei au luat declarații de la mine și de la alți lideri ai PNȚCD Cluj – în acel bar, dar au înțeles că noi suntem acolo din cauza persecuției tale. Nu cred ca ai văzut, stimat Anonimly cu studii măcar universitare, un cuvant despre faptul că liderii PNTCD Cluj dau declarații de presă într-un bar. În ciuda aparențelor, presa este mult mai puțin cinică, chiar empatizând cu susținătorii cauzelor juste, ignorând contextul în care sunt afirmate cauzele drepte. Nu pot spune același lucru despre gunoaiele care au preluat sediul.

De aici vine solidaritatea mea cu presa atunci când este nevoie. Și în contextul poziției mele, o astfel de solidaritate este necesară.

răspuns

Anonim

ca să bei

Publicat de Anonim (neînregistrat), lun., 15/03/2010 – 14:24

Dragă Dl Tița,

din punctul meu de vedere ai trecut un test important despre care credeam că va dura mai mult. Prefer să rămân cu titlul de Anonim în contextul de față, dar am revărsat anumite gânduri inoculate nu numai mie de stimatul domn Luca.

Nu vreau să mă implic într-o dispută de scaun sau de proiect politic, care probabil îmi scapă, printre bătrânii din parc, care joacă șah confortabil într-un partid

locația, dar apreciez înțelegerea ta.

Referitor la factorul „bere în vin”, nu cred că trebuie spus mai mult decât ai spus. o ai din nou aici pentru bere, cum spuneau romii “

Deși nu te cunosc personal și nu am cum să fac aprecieri, îți doresc numai bine și văd printre rânduri că ai atât o dispută personală, cât și una publică cu domnul, nu pot decât să îți doresc să ajungeți la un soluţie.

Cus tima, Ionutz

răspuns

Paul-Sorin Tiţa

@Ionutz: Nu este prea târziu

Publicat de Paul-Sorin Tiţa, lun. , 15/03/2010 – 14:45

Când te vei întoarce din Anglia ne vom putea întâlni. Te-ai implicat și mi se pare normal, pentru că văd că îți pasă. Implicarea și anonimatul, însă, nu fac o casă bună împreună.

răspuns

abonare

Îl susțin pe Daniel Răduţă

Mă puteți găsi pe

Facebook Twitter YouTube LinkedIn Delicious

Blogroll

>Auftakt

Diaconescu, discipolul lui Avramescu? (nou)

>Cel care strigă în deșert

Dacă era tot teatru, lasă să fie… Odă actorilor (nou)

>Marius Ghilezan: „binele trebuie protejat, răul se răspândește singur”

Roxana Iordache nu poate partaja nimic cu Andreea Pora

>Radu Rizescu

Alegeri la PNȚCD București

>Idei relevante într-o lume impertinentă