Aurelian Pavelescu se ascunde după un birou de presă mincinos

in Aurelian Pavelescu, comunicate, Emil Boc, litigiu, Marian Miluţ, PNŢCD, politică, presă, Radu Sârbu

Partidul Naţional Ţărănesc Creştin Democrat (PNŢCD)Am constatat cu surprindere că anumite agenţii de presă au publicat la data de 1 iulie 2010 un comunicat emis de un aşa-zis „birou de presă al PNŢCD”, prin care se aducea la cunoştinţa opiniei publice faptul că instanţa de judecată ar fi validat drept conducere a PNŢCD conducerea grupusculului marginal Miluţ-Pavelescu. Prin comunicatul cu pricina se dorea de fapt derutarea membrilor oneşti ai PNŢCD pentru ca aceştia să participe la aşa-zisul congres al PNŢCD din 17 iulie care nu este altceva decât o adunare convocată de un grup al cărui unic scop este eliminarea definitivă a PNŢCD de pe scena politică a ţării.

În sprijinul afirmaţiilor noastre, ataşăm prezentului comunicat o copie după Certificatul de grefă eliberat la data de 7 iulie 2010 de către Tribunalul Municipiului Bucureşti în dosarul cu numărul 50412/3/2009, în care se precizează că: „Dosarul are termen de judecată la data de 09.09.2010, CF 7, ora 8:30.”, demonstrându-se astfel că respectiva cauză nu s-a încheiat în sensul celor pretinse de grupusculul ţărănistoid. 

Suntem surprinşi de lejeritatea cu care agenţiile de presă respective au dat spre publicare o astfel de minciună neasumată de persoane, fără a verifica veridicitatea unor afirmaţii privind finalizarea unor acţiuni în instanţă legate de PNŢCD. De asemenea, ţinem să mulţumim majorităţii instituţiilor de presă pentru nepublicarea pe drept cuvânt a unei astfel de minciuni. În calitate de director adjunct al Departamentului de Comunicare al PNŢCD sunt în măsură să afirm faptul că biroul de presă al PNŢCD nu a emis un astfel de comunicat, iar majoritatea comunicatelor conducerii PNŢCD sunt asumate de persoane responsabile care nu se ascund după entităţi care să le reducă sau elimine culpa.

Singurul comunicat de presă emis în perioada 1-3 iulie de către conducerea centrală sau regională a PNŢCD a fost cel privind finalizarea favorabilă nouă a cauzei din dosarul 44726/3/2009 prin care aşa-zisul fost preşedinte al PNŢCD, Marian Miluţ, a încercat, prin ordonanţă preşedinţială, să pună botniţă conducerii democratic şi statutar alese a Partidului Naţional Ţărănesc Creştin Democrat, în frunte cu preşedintele PNŢCD, Radu Sârbu. Nepublicarea acestui comunicat de către anumite agenţii de presă, însoţită de către publicarea unui comunicat mincinos, demonstrează faptul că tentaculele caracatiţei care vrea să sufoce PNŢCD se întind cu mult dincolo de partid şi duc către mafia statală care sufocă România.

Nu este lipsit de importanţă faptul că această diversiune mediatică de tip securist a fost completată cu aceea a organizării de către acelaşi grupuscul şi a asumării de către acelaşi „birou de presă al PNŢCD” a atacului cu ouă şi roşii asupra premierului Emil Boc. Deşi este un adversar vehement al acestei guvernări incompetente, iresponsabile şi criminale, PNŢCD se bazează exclusiv pe mijloace democratice şi paşnice pentru readucerea României pe calea cea dreaptă şi dezaprobă orice acţiuni violente.

AtaşamentMărime
2010 07 07 Certif grefa proces 50412-3-2009.pdf157.37 KB

Comentarii

 Twitter Trackbacks for Aurelian Pavelescu şi dezinformările

Pingback

[...] Aurelian Pavelescu şi dezinformările de tip securist tita.ro/2010/07/aurelian-pavelescu-se-ascunde-dupa-un-birou-de-presa-mincinos – view page – cached Aurelian Pavelescu se ascunde în spatele unui birou de presă mincinos pentru a arunca cu ouă şi roşii. Tweets about this link [...]

sorin

Cine dupa cine?

E ceva specific lui Aurelian Pavelescu! (de fapt a tuturor "cainilor" lui Milut)
Pavelescu este el in sine persoana care reprezinta "minciuna".
Pacat ca un grup de divesionisti au reusit de ani buni sa scoata PNTCD-ul din prima linie a politicii romanesti.

Paul-Sorin Tiţa

@Sorin: Aceiaşi după toţi

Demisia lui Marian Miluţ nu a fost decât o simplă rocadă... Atât Marian Miluţ, cât şi Aurelian Pavelescu sunt nişte simple piese în mâna altora.

sorin

Piese "otravite"

Pacat ca nu sunt singurele piese "otravite".
Dar cat de curand sper sa scape PNTCD-ul de aceste"piese"!

Paul-Sorin Tiţa

@sorin: Multe elemente străine de PNŢCD

Sunt multe corpuri străine în PNŢCD şi de o parte şi de cealaltă. În partea asta măcar predomină oamenii oneşti...

Petru

elemente straine de pntcd

E bine ca acel comunicat e fals dar eu nu inteleg un lucru,de unde aceasta obsesie prosteasca in legatura cu fortele criptoco-
muniste care nu au somn apna nu distrug pntcd-ul.Acele forte
criptocomuniste deja v-au distrus,voi nu mai insemnati nimic pen-
tru ei acum.Tu chiar crezi ca Basescu si pdl-ul mai dau doi bani
pe voi acum?Eu cred ca insasi mentionarea numelui vostru le provoaca hohote de ras.Ei nu mai dau doi bani pe voi acum.Voi ca
partid la cum va miscati acum nu veti mai juca un rol pe scena
politica mult timp de-acum incolo.Pe cine crezi tu ca va alege
electoratul de dreapta;pntcd-ul cu 1la suta in sondaje si impar-
tit in factiuni ce se lupta pentru putere,sau pnl-ul partid unit
care a ajuns la 24-28 la suta in sondaje,cu un lider carismatic
si cu o structura teritoriala mult mai buna ca a voastra.Sa fiu
sincer eu imi doresc ca gruparea voastra sa castige in instanta
iar apoi sa inceapa negocierile pentru formarea unei aliante cu
pnl-ul pentru 2012.Aceasta alianta are ca obligatie sa propuna
o persoana cu o inalta tinuta morala dar si competente economice pentru postul de prim-ministru.Ca o sugestie eu l-as
propune pe Klaus Johanis pentru aceasta functie.O asemenea
alianta dupa parerea mea ar aduce multe voturi iar taranistii
ar intra cu siguranta in parlament.

Aurel Teodorescu

Klaus Johanis!?

Daca in Germania va ajunge cancelar dl.Petru, atunci da!; poate ajunge si un sas prim-ministru in Romania. Altfel, n-are nicio logica.

A.T.

Petru

Klaus Johanis

Puteti sa-mi spuneti de ce nu are logica propunerea mea?

marian

PNTCD-

Cred ca PNTCD are destule personalitati in interior pentru a le propune pentru functia de presedinte.Sper sa se organizeze un congres si sa inceapa munca pentru revenirea partidului in parlament.

Petru

PNTCD

Poate aveti dreptate insa e o problema,acele "personalitati" ale
voastre nu sunt cunoscute de nimeni in timo ce "sasul" e stiut si
respectat de foarte multa lume.Pana si Pavelescu e mai cunoscut si mai popular decat toate "personalitatile" voastre.Aveti 1 la
suta dar va comportati de parca aveti 30 la suta iar la capitolul
"promovarea partidului" sunteti sub zero.Daca si liberalii ar fi
avut atitudinea voastra acum ar fi fost si ei la groapa de gunoi
a politicii plangandu-si de mila ca "vai doamne noi suntem cei mai buni dar nu ne lasa criptocomunistii sa ne dezvoltam".Idea-
lismul niciodata nu a mers in politica iar la voi observ ca acest
idealism e cuplat cu o prostie fara margini.DACA AVETI OAMENI PROMMVATII NAIBII ODATA CA SA-I STIE TARA.DACA VOI N-AVETI BANI
NICI SA-I TRIMITETI LA TELEVIZIUNI ATUNCI DEGEABA DISCUTATI DE
RELANSARE POLITICA.VOI IN LOC SA FACETI O POLITICA PRAGMATICA CUM
A FACUT PNL-UL STATI SI VA PLANGETI DE MILA CA NU VA LASA SECURISTO-COMUNISTII SA VA AFIRMATI.DE FAPT LA VOI PREDOMINA
PROSTIA INCOMPETENTA INGAMFAREA AROGANTA AUTOSUFICIENTA SI
PLANSUL DE MILA.PE SECURISTO-COMUNISTI II DOARE FIX IN CUR DE VOISI DE PARTIDUL VOSTRU DE 1 LA SUTA.DACA O MAI TINETI ASA
VETI RAMANE LA LADA DE GUNOI A ISTORIEI UNDE DEJA SUNTETI DE 10
ANI.

Paul-Sorin Tiţa

@Petru: Mai domol

Încercaţi să vă lepădaţi de aroganţă şi autosuficienţă când comentaţi pe blog înainte de a le reproşa aceste lucruri celorlalţi. Nu ştiu de ce vă faceţi aţa de multe iluzii în privinţa PNL-ului; poate pentru că sunteţi membru, poate pentru că sunteţi simpatizant sau poate din alte motive. Puţin îmi pasă de ce, căci tot a dumneavoastră va fi şi deziluzia.

Şi încercaţi să nu mai "strigaţi" în comentarii.

Petru

replica

Poate aveti dreptate in privinta pnl-ului,insa eu stiu un lucru:
pnl-ul a rezistat mult mai bine atacurilor lui Basescu decat pntcd-ul.Spre deosebire de voi ei i-au exclus pe aceia care-i
sabotau,printre care 2 fosti presedinti de partid.La inceput au
pierdut o mare parte a popularitatii,fiind amenintati chiar cu
neintrarea in parlament.Insa masurile dure care le-au luat au dat roade iar in 2008 ei au scos scoruri foarte bune atat la locale
cat si la parlamentare.Daca si voi in anii 1996-2000 i-ati fi
eliminat pe cei ce va tradau acum erati cu siguranta in parlament
Pana in anul 2000 eu am fost un simpatizant al pntcd-ului insa
m-a dezgustat modul in care acest partid s-a lasat jucat pe degete de pd si pdsr(azi psd).Odata cu iesirea voastra din parlament eu mi-am schimbat orientarea spre pnl fiindca acest partid lupta pentru aceleasi valori ca si pnt-ul insa ei erau in
parlament.In situatia mea se afla multi din sustinatorii vostri
care nu va voteaza fiindca nu vad ca aveti sanse de a reveni in
parlament iar daca mai mergeti cu comunicarea in ritmul acesta
nici in 2012 nu veti reveni.Pe zona de dreapta unde voi va situati pnl-ul tinde sa acapareze tot iar voi ramaneti cu nimic.In postarile mele eu n-am dat dovada nici de aroganta
nici de autosuficienta ci de realism politic.Un partid care
nu comunica cu oamemii si ai carui lideri sunt complet necu-
noscuti nu are nici o sansa de a reveni pe scena politica.
Nu trebuie sa va suparati pe cei ce spun adevarul fiindca este
spre binele vostru.

sorin

Ai dreptate!

Ai perfecta dreptate!
In 1989 aveam aproape 22 de ani (inpliniti in februarie 1990), eram student in anul III in Timisoara!
Sunt din Craiova (ca si tatal meu). Al meu tata (al carui parinte a fost "chiabur" cica), in 1956 (cand cu ungurii) era tot student in Timisoara (la aceeasi facultate ca si mine)! Ce pot spune: a pierdut un an de facultate si cateva luni la "mititica" la securitate! Bunicul "taranist", tata... Automat eu PNTCD-ist in ianuarie 1990 in Timisoara!
In unele nopti nu pot dormi si ma intreb: de ce in PNTCD si nu in PNL?
Nu stiu!

Cristina Coldea

de acord

Aci va sustin, desi am crescut intre sasi si ii apreciez, nu cred ca vreodata in Romania Mare, se va vota un sas sau va fi foarte mult apreciat ca si premier, tocmai din cauza nationalitatii.
Chestiune de mentalitate si trebuie sa o luam in considerare.
Mari probleme au si ardelenii migrati in Bucuresti, asta este situatia si trebuie sa ne adaptam.
Ideea este ca Partidul sa creasca!

Paul-Sorin Tiţa

@Petru: Din unire vine puterea

Afirmaţii corecte în privinţa necesităţii unei alianţe electorale cu PNL. Cât despre faptul că PDL nu ar mai fi interesat de PNŢCD, daţi dovadă de o naivitate pe care noi nu ne-o mai putem permite. A fost sau nu interesant PNŢCD-ul pentru Traian Băsescu în alegerile din 2009? Va fi sau nu interesant PNŢCD-ul atunci când Traian Băsescu şi gruparea sa vor abandona corabia PDL-ului? Haideţi, spuneţi că nu şi nu...

Aurelian Pavelescu se ascunde după un birou de presă mincino

Pingback

[...] Aurelian Pavelescu se ascunde după un birou de presă mincinos 09.07.2010 | Sursa RSS: Paul-Sorin Tita | Indexat in Politica [Translate] Am constatat cu surprindere că anumite agenţii de presă au publicat la data de 1 iulie 2010 un comunicat emis de un aşa-zis „birou de presă al PNŢCD”, prin care se aducea la cunoştinţa opiniei publice faptul că instanţa de judecată ar fi validat drept conducere a PNŢCD conducerea grupusculului marginal Miluţ-Pavelescu. Prin comunicatul cu pricina se dorea de fapt derutarea membrilor oneşti ai PNŢCD pentru ca aceştia să participe la aşa-zisul congres al PNŢCD din 17 iulie care nu este altceva decât o adunare convocată de un grup al cărui unic scop este eliminarea definitivă a PNŢCD de pe scena politică a ţării. [...]

Nicolaie Silviu

Ce misiune are A.P. si cum ar putea el sa si-o implineasca ?!

Domnule Tita,

Scopul implicarii lui A.Pavelescu, M.Milut si a grupusculului lor infiltrat in sanul PNTCD mi se pare foarte clar !
Ei se afla aici si actioneaza ca niste diversionisti sau o coloana a-V-a, in slujba dusmanilor taranistilor dar si al Interesului National !
Legitimitatea pe care acestia incearca sa si-o proclame, sa si-o aroge si sa si-o sustina, este foarte simplu de demolat !
Este evident efectul nefast al acestui grupuscul asupra evolutiei sau mai corect spus, contributia lui la involutia PNTCD !
Este evidenta strategia si zonele antidemocratice sau anticrestine in carea acest grup a atras PNTCD !
Este evident ca daca acesti indivizi care nu au nimic in comun cu morala sau doctrina Crestin Democrata sau cu atit mai putin, cu zona Taranimii si a Satului Romanesc vor continua sa mai aiba vreo influienta sau o putere de decizie in cadrul PNTCD atunci soarta si disparitia partidului este pecetluita !
Aceasta ar fi dupa parerea mea si conditia care le-ar permite realizarea planurilor de distrugere definitiva a PNTCD !
Cine si cati ar mai ramine alaturi de un partid care zburda cind prin ograda lui T.Basescu ale carui ordine Malefice le executa in mod umilitor si dezonorant, cind pe Plaiurile Manelizate ale Balciului din Mahalaua OTV si catre D. Diaconescu, care nu se stie inca f. clar in ce ape se scalda si deci in ce Scandal poate fi atras PNTCD !
Daca in acest grupuscul ar exista o farima de buna intentie si onestitate pentru sprijinirea si promovarea intereselor PNTCD, atunci ei ar trebui sa se retraga fara a mai astepta sa fie dati afara cu dea sila si cu suturile binemeritate si bine directionate!

Manist

Vine iar un extra-Congres la PNTCD. Va rog pentru un APEL...

APEL CATRE “DELEGATII” PNTCD
la Congresul extraordinar din 17 iulie 2010
Oricare adevarat national-taranist-crestin-democrat stie ca PNTCD este si va ramane ancorat in traditiile sale istorice: nationalism moderat, grefat pe dragoste de neam si tara, orientarea anticomunista, respectul fata de biserica si familie, garantarea proprietatii, pluripartitism, respectarea drepturilor cetatenesti fundamentale.
Istoria, Traditia, Sacrificiul, Demnitatea denota inalte trasaturi moral-politice ale unui autentic taranist, iar doctrina crestin-democrata reprezinta cea mai buna solutie pentru Pacea sociala.
Cu toate acestea, PNTCD mai trebuie sa se reinventeze si sa se reintegreze competitiei politicilor europene in infruntarea si depasirea gravelor probleme economice generate de marea criza economica-politica-morala cu care se confrunta Romania in Marea Europa Unita, in sensul necesitatii imperative de a elabora un program politic articulat, bine-fundamentat, coerent, motivat doctrinei crestin-democrate autentice, pe linia europeana a PPE-CDE.
Prin valoarea acestui Program putem contribui la o politica responsabila-demna in cea mai critica perioada de criza expansiva si ne putem identifica electoratul sincer pe care partidul poate conta. Rolul specialistilor din departamentele de programe – identificati prin organizatiile speciale din PNTCD (Asociatia Inginerilor, juristilor, economistilor, profesorilor, doctorilor, fermierilor, s.a.) consta in contributia la elaborarea unor programe fezabile pentru care sa existe respect si sustinere din partea segmentelor de electorat vizate si pe a caror fidelizare se poate conta. Astfel, conceptul integrat de “vission and mission” european devine pentru PNTCD o solutie de relansare politico-economica a Marii Romanii a Europei extinse.
Sustinerea partidului pe linia de plutire numai prin referiri la meritele Seniorului sau a altor demni inaintasi nu este de-ajuns. Desigur ca partidul trebuie sa invete si sa aplice ideile ilustrilor predecesori, dar sa aiba si privirea orientata spre viitor, sa fie capabil sa conceapa si sa aplice strategii viabile, sa diversifice optiunile de electorat-tinta, sa devina un partid al faptelor concrete si nu numai al nostalgicilor. Politica implica in primul rand creatie, contributie, concepte proprii, viziune, lupta, comunicare, coordonare si nicidecum o continua contemplatie. Starea de Te Deum Vitae nu este specifica PNTCD!
TEZA Seniorului Corneliu Coposu defineste conditia si tinuta unui adevarat lider al PNTCD:
“Principiile nu se negociaza. A-ti respecta principiile este o conditie sine-qua-non a unui om care vrea sa fie un Om Politic si nu un politician!” Aceasta este diferenta.
Linia politica a PNTCD a fost desemnata de seniorii si veteranii PNTCD. Sa nu uitati ca PNT a fost afiliat la Internationala Crestin Democrata inca din 1987, cand era in clandestinitate. PNTCD apartine liniei politice europene a PPE-CDE si nicidecum altundeva!
In concluzie, responsabilitatea membrilor si mai ales a delegatilor la Congresul extraordinar al PNTCD este cea mai importanta in alegerea unei conduceri demne-competente, capabile la elaborarea unui Program Politic competitiv-fezabil. Accederea pe prima scena politica a Romaniei o va face un PNTCD demn, autentic, Popular si Crestin-Democrat European asa cum au sperat, au luptat si s-au sacrificat predecesorii nostri si asa cum vrem si noi, cei ce am ramas national-taranisti si sustinem politica adevaratului PNTCD.
Va rog sa va delimitati de “delegatii” selectati pe criterii de jocuri-politice obscure din randul acelorasi oportunisti care au schimbat mai multe partide, au defaimat tinuta si linia partidului si care au adus atatea prejudicii partidului. Nu va lasati antrenati in proceduri de complezenta formale fara sa cercetati si fara sa verificati cui veti incredinta destinul partidului. Aveti ocazia sa va cunoasteti mai bine si totodata sa decideti cu mare responsabilitate in numele nostru. PNTCD inseamna atitudine, verticalitate, competenta si responsabilitate. Toate impreuna. Fiti demni si delimitati-va de impostori! Epoca predicatorilor vicleni a trecut. Respectati Seniorii PNTcd!
Va multumesc.

PNTCD PRAHOVA – Departamentul Programe – ing.-econ. Sorin Ioan Nicolescu - [email protected]>
PLOIESTI – 12 iulie 2010[email protected]>

Manist

APEL IMPOTRIVA MANELIZARII PNTCD LA INCA UN EXTRA-CONGRES

APEL CATRE “DELEGATII” PNTCD
la Congresul extraordinar din 17 iulie 2010

Oricare adevarat national-taranist-crestin-democrat stie ca PNTCD este si va ramane ancorat in traditiile sale istorice: nationalism moderat, grefat pe dragoste de neam si tara, orientarea anticomunista, respectul fata de biserica si familie, garantarea proprietatii, pluripartitism, respectarea drepturilor cetatenesti fundamentale.
Istoria, Traditia, Sacrificiul, Demnitatea denota inalte trasaturi moral-politice ale unui autentic taranist, iar doctrina crestin-democrata noi credem ca reprezinta cea mai buna solutie pentru Pacea sociala.
Cu toate acestea, PNTCD mai trebuie sa se reinventeze si sa se reintegreze competitiei politicilor europene in infruntarea si depasirea gravelor probleme economice generate de marea criza economica-politica-morala cu care se confrunta Romania in Marea Europa Unita, in sensul necesitatii imperative de a elabora un program politic articulat, bine-fundamentat, coerent, motivat doctrinei crestin-democrate autentice, pe linia europeana a PPE-CDE pe care ne-am asumat-o si de care apartinem.
Prin crearea si fundamentarea acestui Program –cu amprenta principiilor PNTCD- contribuim la o politica responsabila-demna in cea mai critica perioada de criza expansiva si ne putem identifica electoratul sincer pe care partidul poate conta. Rolul specialistilor din departamentele de programe – identificati prin organizatiile speciale din PNTCD (Asociatia Inginerilor, juristilor, economistilor, profesorilor, doctorilor, fermierilor, s.a.) consta in contributia la elaborarea unor programe competitive-fezabile, pentru care sa existe respect si sustinere din partea segmentelor de electorat vizate si pe a caror fidelizare se poate conta. Conceptul integrat de “vision and mission” european, fundamentat pe studii-analize-sinteze devine pentru PNTCD solutia relansarii politico-economice a Marii Romanii -intr-o Europa extinsa.
Sustinerea partidului pe linia de plutire numai prin referiri la meritele Seniorului sau a altor demni inaintasi nu este de-ajuns. Desigur ca partidul trebuie sa invete si sa aplice ideile ilustrilor predecesori, dar sa aiba si privirea orientata spre viitor, sa fie capabil sa conceapa si sa aplice strategii viabile, sa diversifice optiunile de electorat-tinta, sa devina un partid al faptelor concrete si nu numai al nostalgicilor. Politica implica in primul rand creatie, contributie, concepte proprii, viziune, lupta, comunicare, coordonare si nicidecum o continua contemplatie. Starea de izolare si de Te Deum Vitae nu este specifica adevaratilor taranisti si nici PNTCD!
TEZA Seniorului Corneliu Coposu defineste indubitabil conditia si tinuta unui adevarat lider al PNTCD:
“Principiile nu se negociaza. A-ti respecta principiile este o conditie sine-qua-non a unui om care vrea sa fie un Om Politic si nu un politician!” Aceasta este diferenta. Verificati si aplicati aceasta conditie!
Linia politica a PNTCD a fost desemnata de seniorii si veteranii PNTCD. Sa nu uitati ca PNT a cerut afilierea la Internationala Crestin Democrata inca din 1987, cand era in clandestinitate. PNTCD apartine liniei politice europene a PPE-CDE si nicidecum al altcuiva - altundeva!
In concluzie, responsabilitatea membrilor si mai ales a delegatilor (unii numiti si nu alesi!) la extraordinarul Congres al PNTCD este cea mai importanta in alegerea unei conduceri demne, capabile la elaborarea unui Program Politic competitiv-fezabil. Accederea pe prima scena politica a Romaniei se face printr-un PNTCD autentic, Popular si Crestin-Democrat European asa cum au sperat, au luptat si s-au sacrificat predecesorii nostri si asa cum vrem si noi, cei ce am ramas national-taranisti si sustinem politica adevaratului PNTCD – remarcat prin demnitatea seniorilor sai recunoscuti.
Va rog sa va delimitati de “delegatii” selectati pe criterii de jocuri-politice obscure din randul acelorasi oportunisti, care au schimbat mai multe partide, au deviat linia politicii PNTCD si care au adus atatea prejudicii partidului. Nu va lasati antrenati in proceduri de complezenta formale fara sa cercetati si fara sa verificati cui veti incredinta destinul partidului. Aveti ocazia sa va cunoasteti mai bine si totodata sa decideti, cu mare responsabilitate, in numele nostru. PNTCD inseamna atitudine, verticalitate, competenta si responsabilitate. Toate impreuna. Fiti demni si delimitati-va de impostori! Epoca predicatorilor vicleni a trecut. Respectandu-i pe Seniorii atunci respectati si PNTCD, si pe noi – cei ce am ramas mereu taranisti, si pe voi insiva! Retineti: Fara Seniorii PNTCD nu se poate face niciun Congres!
Va multumesc.
PNTCD PRAHOVA – Departamentul Programe – ing.-econ. Sorin Ioan Nicolescu - [email protected]>
PLOIESTI – 12 iulie 2010[email protected]>

=============================================================

Appeal to the "delegations" of PNTCD (Romanian NPPCD) at an Extraordinary Congress - in July 17, 2010

Any truly national-peasant-Christian Democrat Party member knows that PNTCD is and will always remain anchored in its historical traditions: moderate nationalism, grafted on the love of nation and country, anti-communism orientation, respect for church and family, ensuring property, multi-party system, and rights of citizens.
History, tradition, sacrifice and dignity denote high moral and political features of an authentic member of PNTCD (NPPCD) of which doctrine we believe is the best solution for social peace.
However, PNTCD have to reinvent itself and to reintegrate in the European competition policy in facing and overcoming the serious economic problems generated by vast economic and political-moral crisis faced by Romania, inside United Europe, in the sense of imperative need to develop articulated a political program, well-grounded, coherent reasoned in democratic and authentic Christian doctrine, in line with the European PPE-EDC which we assumed and which we belong.
By creating this program on PNTCD foundation principles, we contribute to a responsible policy-in the most critical time of expansive crisis and we can identify the honest voters that the party can count on. The role of specialists in the departments of programs - identified by special organizations PNTCD (Association of Engineers, lawyers, economists, teachers, doctors, farmers, etc.) is to contribute to the development of competitive programs, feasible, for which there is respect and support from segments the electorate concerned and on whose loyalty can count. Integrated concept of "vision and mission" in European policy is based on competitive studies-analysis-synthesis solution, able to re-launch the politic and economy of a Great Romania, in an Enlarged Europe.
Supporting party afloat only by reference to the merits Senior or other worthy predecessors is not enough. Certainly, the party must learn and apply ideas of illustrious predecessors, but must have future-oriented and look, to be able to devise and implement strategies with viable options, to diversify electorate target, to become a party of concrete facts and not only the nostalgic. Politics involves primarily creative contribution, their concepts, vision, struggle, communication, coordination, and not a continuous contemplation. State of isolation into a “Te Deum vitae is not true or specify for PNTCD!
Senior Corneliu Coposu THESIS undoubtedly defines the condition for a real leader of PNTCD:
"Principles are not negotiable. To Respect principles is a condition sine qua non of those who wants to be a Politic Man and not a politician! " This is the difference. Check and apply this condition!
PNTCD political line was designated by seniors and veterans. Do not forget that the Romanian PNT (NPP) has requested to be membership of the Christian Democrat International since 1987, when Party was hiding under communism oppression. PNTCD belongs to the EPP-ECD European political line, and not to anyone else's - somewhere!
In conclusion, the responsibility of members and especially the delegates (some appointed and not elected!) of PNTCD on this extraordinary congress is the most important in choosing a dignified leadership, able to develop a competitive and feasible political program. Accession on the first Romanian political scene is for a genuine PNTCD, European Popular and Christian Democrats, as our predecessors hoped, fought and sacrificed themselves and as we want, because we are always national-peasant and keep PNTCD true political support - marked by dignity recognized by its seniors.
Please be bounded by "delegates" who were selected by obscure games from among the same political opportunists who have changed several parties and have deviated PNTCD policy line that brought so much damage to the party. Do not let complacency trained in formal procedures, investigated without check and without verified in whom you entrust the destiny of the party. You have the chance to know better what is happening there and also to decide, with great responsibility on our behalf. PNTCD means attitude, verticality, competence and responsibility. All of them. Be yourself worthy and bounded by imposters! Now, shrewd preachers are in the past era. If you Respect Seniors you will respect PNTCD, you will respect us and you will respect yourself too!
Remember: Without PNTCD Seniors can not be any CONGRESS!
Thank you.
PNTCD Prahova County - Department “Programs” –
Eng-econ. Sorin-Ioan Nicolescu
[email protected]>
PLOIESTI - July 12, 2010[email protected]>

conexiuni2005

scrii mult si fara verticalitate manelistule

......PNTCD inseamna atitudine, verticalitate, competenta si responsabilitate. Toate impreuna. Fiti demni si delimitati-va de impostori! Epoca predicatorilor vicleni a trecut........

asa spui tu , dar explica-ne si noua de ce ai votat cu elena basescu si traian basescu impreuna cu toata familia ...taranistule

Paul-Sorin Tiţa

@conexiuni2005: M-ai cam speriat :)

Când am citit comentariul pe mail nu am ştiut cui te adresezi şi m-am cam speriat :)

În altă ordine de idei, oamenii sunt liberi să greşească şi se străduie din răsputeri să o facă. Sunt puţini însă cei care îşi recunosc greşelile, iar aceştia ar trebui priviţi cu ceva mai multă înţelegere.

Chirila Bogdan

PNTCD

Deci presedinte al PNTCD este in continuare Radu Sarbu ?
Am vazut si eu la stiri acea secventa cu Pavalescu si cu Dan Diaconescu . Si chiar m-am intrebat : oare de ce acest partid l-ar invita pe acest om la un "congres extraordinar" cum a fost proclamat !

Paul-Sorin Tiţa

@Chirila Bogdan: Haos să fie...

Gruparea Miluţ-Pavelescu era în pierdere de teren juridic după sentinţa dată într-una din cauze şi refuzul instanţei de a-i da câştig de cauză în acţiunea pe care Pavelescu se lăuda că a câştigat-o. Vor face câte-un congres de fiecare dată când vor mai pierde câte ceva, însă PNŢCD va ajunge departe între timp. Nu îl pot ei ţine în loc oricât se vor strădui.

Garcia Muerte

Senzatia de deja vu

Paul, parca Istoria ne-a mai aratat odata aceasta tactica in toata splendoarea ei: Matyas Rakosi in timpul stalinismului enuntase tactica salamului care prevedea "felierea" Opozitiei politice pana la pierderea identitatii ei. Cam acelasi lucru il traim in Romania actuala. PNL - ul a fost dublat la un moment-dat de catre PLD, PSD - ul are un adversar direct in UNPR - generalului Sabiuta, UDMR - ul se lupta cu radicalii sustinuti de catre Basescu iar PNT-CD - ul se lupta cu un pseudo-PNTCD sustinut de la Cotroceni.

Paul-Sorin Tiţa

@Garcia Muerte: Con un poco de suerte...

Istoria se repetă, nu-i aşa. Însă, cu puţin noroc şi ceva ştiinţă despre trecut, mai avem şanse să construim altfel viitorul. Important este să nu abandonăm aşa cum, sunt sigur, de multe ori avem pornirea...

Garcia Muerte

Sunt convins ca si pentru

Sunt convins ca si pentru tine ar fi fost foarte facil sa abandonezi si sa sari parleazul dincolo, dar, spre deosebire de mercenarii zilei, mai ai si ceva ce se numeste Constiinta. In acest moment ne aflam mult mai aproape de disparitia politica a PDL si a lui Traian Basescu. Intre noi fie vorba, deja imi fac probleme pentru cresterea PSD decat despre actiunile politice ale unui guvern al carui partid-motor incepe sa se zbata la un procentaj de 15%. Problema este cine va reusi sa capteze voturile celor care au abandonat PDL? Pentru ca daca sufragiile se vor indrepta catre PSD, vom inlocui pe Sarsaila cu Scaraotchi. Aici intervine rolul liderului. Personal sper ca PNL sa nu cedeze la cantecul de sirena venit dinspre PD. Desi tentatia guvernarii este mare, sper ca Crin sa le taie pofta de buget celor doritori. Este momentul revenirii partidelor istorice, ideologizate.

Paul-Sorin Tiţa

@Garcia Muerte: Despre abandon...

În legătură cu abandonul aveam ceva pregătit spre postare pentru astăzi. Nu pot spune decât că persoanele care nu au chemare spre ceva preferă popasurile, în loc să se ţină de drum.

Din păcate, am sesizat de mult, chiar discutând în contradictoriu cu anumiţi liberali, că principalul câştigător în procente va fi PSD, iar nu PNL. Sper încă să se mai poată întoarce roata printr-o alianţă între PNL şi PNŢCD. Altfel, scăpăm de PDL şi dăm de mmumă-sa.

Publică un comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public. Dacă ai un cont Gravatar, adresa va fi folosită pentru a afişa avatarul tău.